sâmbătă, 24 septembrie 2016

Review album Frank Ocean - Blond 2016


 
De curand am cumparat albumul lui Frank Ocean, Blonde, dupa ce am vazut pe Youtube un mic cover facut de baietii de la Mic Lowry. Albumul a aparut pe 20 August 2016, la 4 ani de la ultimul material lansat de artist. Auzisem in trecut de Frank Ocean, si de albumul lui de debut, insa deseori alerg sa merg impotriva trendului, cel mai bun exemplu fiind seria Harry Potter pe care am vazut-o abia in 2010, urmata indeaproape de trilogia Lord of The Rings in aceeasi perioada. De data aceasta am zis sa inteleg despre ce este vorba, astfel ca am downloadat acest album, si l-am lasat sa mearga in fundal. Ca prima impresie, m-am lovit de momente cu acorduri ciudate, atipice, care insa mi-au sunat familiar. Influente de jazz, cu hip hop. Acorduri ce par false dar au rolul de a creea momente tensionante. Pian si voci de backing specific anilor 90’. Imediat am pus mana pe telefon, am intrat pe google, si mi-am confirmat suspiciunea: Albumul este produs de Andre 3000, unul din cei doi membri Outkast! Ba mai mult, Andre 3000 face un featuring pe album, pe piesa Solo (Reprise), prin care ma face sa-mi aduc aminte de ce o data la o luna, in istoricul cautarilor mele pe google se gaseste Outkast – New Album 2016. Din pacate de fiecare data stirile nu sunt imbucuratoare, insa speranta nu moare niciodata. Andre 3000 este un artist complet, atat cantaret cat si rapper, si un producator de nota 10. De fiecare data reuseste sa creeze ceva unic, cu un sound pe care, il recunosti oricand. Recunosc de la bun inceput, ca desi Frank Ocean are o voce buna, nu are un timbru recognoscibil imediat. Uneori este greu sa deosebesti vocea lui de a lui Miguel, de exempu, alt cantaret R&B. Insa ceea ce face albumul lui, unul unic, este amprenta lasata de Andre 3000, ca producator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu